bijna op de helft - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ellen Kieft - WaarBenJij.nu bijna op de helft - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ellen Kieft - WaarBenJij.nu

bijna op de helft

Door: ischa

Blijf op de hoogte en volg Ellen

29 Juni 2012 | Thailand, Chiang Mai

Eindelijk weer eens een update hier uit Thailand, hebben het erg druk gehak met trekkings, uitgaan en uitslapen (zwaar leven). Maar nu eindelijk weer even een momentje rust voor we naar pai vertrekken. Maar over de afgelopen week, we zijn nu ongeveer een week gier in Chiang mai, of eigenlijk 4 dagen want de trekking duurde 3 dagen. Was echt heel tof trouwens, de eerste dag was wel het zwaarste. Hebben eerst op olifanten gereden, lekker touristisch natuurlijk maar wel erg leuk. Daarna begon het wandelen, 3 uur lang tegen de berg op in de dampende hitte. Maar het resultaat was er wel, hebben bovenop de berg bij een hilltribe geslapen. Echt heel gaaf ket zoveel uitzicht. De volgende dag was gelukkig wat milder met vooral heel veel afdalen, 2 mooie watervallen gezien en bij elkaar een krappe 2 uur gelopen naar het volgende kamp in de jungle aan de rivier. Daar heeft onze prettig gestoorde tourguide Noom weer voor ons gekookt en de rest van de avond aan het bier gezeten en lekker geouwehoert. De volgende dag hebben we nog een uurtje gelopen en geraft, kort maar krachtig. Ik zou alles hier wel willen vertellen maar er komen zoveel dingen in me op dat ik dan de komende paar uur nog aan het typen ben. Ohja, we zijn gister nog bij de dokter geweest omdat ik overal bultjes had en de nagel van mn vinger er half uit steekt. Mag helaas ook niet meer zwemmen, ook geen gesnorkel voor mij dus helaas. Maar goed we maken er wat moois van en blijven positief. Dit was het wel weer even, ik ga nu nog even wat foto's proberen te uploaden dus hoop dat t lukt.
Daaaaag

• 29 Juni 2012 - 05:37

Marrie:

ha luitjes,
    fijn dat jullie ons mee laten genieten van de avonturen. Maar...., hoe zit het met de rest van de foto's? Dit landschap komt mij namelijk bekend voor;)

• 29 Juni 2012 - 06:10

Henk :

Mooie verhalen. Waar gaat de reis nu heen?

• 29 Juni 2012 - 06:28

Marin:

Goeie foto!! het klinkt allemaal wel super leuk, geniet nog even schatten!

• 29 Juni 2012 - 08:37

Eddy:

Hoi Ellen en Ischa,
    Klinkt mooi - bijzonder om het allemaal te doen lijkt me en soms ook heftig.
    Ik weet nu zelf hoe het is om berg op te lopen en dat valt niet mee - zeker niet in de hitte.
    Enfin geniet ervan samen :)) hoop dat de butjes weer snel verdwijnen en ben benieuwd naar de foto's. Zie ze denk als jullie weer terug zijn.